Funny cats

I would like to share this funny video, because they are so sweet and also fool :)

funny cats
Video Rating: 4 / 5

Avec mots-clefs , .Lien pour marque-pages : permalien.

50 réactions à Funny cats

  1. elvishskills a écrit:

    that first cat…..what a dick even by kitty cat standards.

  2. morrisseau123 a écrit:

    lol i love this vid. it was one of my favorites!!!

  3. shierams a écrit:

    hehehhee….funny cats

  4. jujubeen1 a écrit:

    @kotonaiishida NOT THE TURKEY!!! NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. gypsydreamer09 a écrit:

    i was on the floor laughing at the cat on 0:40! lol

  6. colt0031 a écrit:

    (○.○) Lol

  7. LukeWhitaker a écrit:

    first cat is a dick. lol

  8. kotonaiishida a écrit:

    OMG the cat got into the turkey ?

  9. pikachuluver796 a écrit:

    omg all so funny my fav is the trampoline cat then the cat wit the acr thing he got ran oer ROFL is this ur real cat vids or wat this is funny!!!

  10. themroskarproduction a écrit:

    watch my cat video

  11. ReptileCraZer a écrit:

    kitten in a chicken is bed and breakfast.
    *for the kitten of course*

  12. TheNightCats a écrit:

    I nearly wet myself laughing!

  13. LadyHeyoka a écrit:

    Great video!!

  14. Kshelton04ify a écrit:

    (゚、(゚、(゚、lawl

  15. vampiregirl777nl a écrit:

    i lovee kitties… it just makes me sad when they get hurt…

  16. CHARIZORD7 a écrit:

    the one chasing its tail looks excatly like my cat

  17. stalkerinthewoods a écrit:

    that is funny

  18. ZoeM166 a écrit:

    lol

  19. tintina88 a écrit:

    0:48-0:52 HAHAHA xD

  20. UBTUNE a écrit:

    GOD BLESS YOU

  21. trekfreak007 a écrit:

    Cat on waterbed. XD

  22. blastoiserocks a écrit:

    (o)-(o)

    ___

  23. The682che a écrit:

    0:45 Left cat: Hahaha Right cat: Yeah Oh, SH** Left cat: Hahaha you fell ahh mother fu– **CRASH

  24. aidarulesthud a écrit:

    lol at :50 … i like the song too

  25. pikinhaRS a écrit:

    chorei de rir com esse !

    /watch?v=LzVPlchO7oA
    THE BEST !

  26. LizzielovesM a écrit:

    i wonder what would have happened if the last cat had gotten stuck

  27. OMGIHavnoname a écrit:

    LOL that last cat was goin’ in to rape the girl that lived in the house!!!!!!!

  28. davidmartinique1 a écrit:

    i love this video lol this is my video gag you can see him on youtube.com/watch?v=ca_J161qnK8 copy the link if you like yan can be a fan on my facebbok page .facebook.com/pages/Videos-de-david-vourch/120823747969974?v=wall&ref=ts copy the link thank you

  29. EstelaHiyori4610 a écrit:

    aww the cats r so cute ^w^

  30. cholaNceli408 a écrit:

    for realz haha this sum shit u gota watch blown lol

  31. RodiZel7 a écrit:

    Oh shit! At 1:10 the cats is stoked!

  32. megabowzer a écrit:

    I love cats…:)

  33. TheDangerStudios a écrit:

    its weird how a cat can just be walking along and then do a summersault.

  34. marleyb0820 a écrit:

    my cat always sleep like that

  35. thelastgarlicfinger2 a écrit:

    0:38 – LOL At Teh Cat Eating Melon xD

  36. dragan563 a écrit:

    0:33 is the best part lol

  37. bethyrokz a écrit:

    i think that if u wanna have summin to laugh bout in ur house,,, hav a cat,,, they do such funny stuff!!!!x

  38. InuFannie a écrit:

    my cat does the same as the first cat 😀

  39. lizbeth131000 a écrit:

    all ya gayy

  40. MrBobbie111 a écrit:

    lol love it

  41. LopunnyPNTM101 a écrit:

    It wierd, no matter what crazy stunts these cats do, they always land on their feet!!!!!

  42. TubieNewbie4u a écrit:

    great video lol

  43. Kaitlyn481 a écrit:

    thats so funny

  44. hellohafiz a écrit:

    HAHA!

  45. susun1972 a écrit:

    @watevyo2b8: i agree.we need more people in this cruel world like u

  46. susun1972 a écrit:

    ☻/
    /▌
    /

  47. susun1972 a écrit:

    i <3 cats

  48. sosweet543 a écrit:

    wow thats not even funny

  49. Nikki30655 a écrit:

    I love the funny cats from autum3554

  50. nedron54 a écrit:

    lol very very funny! hahahahaha (:

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *